دوستــانه
دوستــانه
گوش کن...خاموش هاگویاترند...درخموشی من فریادهاست... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ೋღೋدوستــانه ೋღೋ و آدرس amical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام علیکم.احوال شما؟واااااای زهرااول ازهمه بگم وبم هک شد!!!همونی که عکسموتوش گذاشته بود!ازصبح تاظهرفقط گریه کردم.خیرببینه پارساداداش ان بودبهش گفتم گف خودم الان یه ای دی میسازم باهاش میحرفم.دیشب که رفتم وبم لوکس نظرخصوصی داده بودکه وبت داره هک میشه وازاین لینک بروای دیت یه چیزی هس ببینش.من رفتم ای دیم دیدم میل نخونده ندارم.تاظهرنمازموخوندم دوباره ان شدم دیدم بله ای دی گرامی هک شده واون میل خونده شده.2تامیل بودیکیش رمزجدیدبودکه اشتباه بودهکرجان عوضش کرده بود.دوباره رفتم درخواست رمزدادم تاپریدم وب عکسموحذف کردم.

خب بازم من زیادحرفیدم.چی بگم والله.زهرای من خیلی خوشگله یه ذره تپله.عاشقشم.خیلی مهربونه بیش ازحدساده وکله شقه.خیلی  استعدادش خوبه توهرزمینه ای بگی.خداپیغمبرسرشه نمازش ترک نمیشه حجابش ورداشته نمیشه.کلاعشق منه عزیزدل منه.خیلی لوسه.اصلابلدنیست منت بکشه.تاقیامتم ازش دلخورباشی عین خیالش نیس.حرف منوبه هیچ وجه گوش نمیکنه چه به نفعش باشه چه به ضررش.کلامنویه ادم غرغروتصورکرده که خرابکاری میکنه بعدکه بدبخت شدمیادمیگه اجی دعوام نکنیامن همچین کاری کردم!هیشکی قدرشونمیدونه همه باهاش مخالفن انگاراین دخترساخته شده که کلاه سرش بزارن وبازیش بدن وروزگارشوسیاه کنن.ولی زهراهرچی باشه عزیزدل منه میپرستمش.اخ بگه جونم درمیادقول میدم هیچوقت تنهاش نزارم حتی اگه همه دنیاازش روبرگردونن.قول میدم تواولین فرصتی که اختیارم دست خودم اومدبرم پیشش.یادست اونوبوشهربندمیکنم که پیش خودم باشه یاخودم میرم اصفهان که پیشش بمونم

زهرادلم برات تنگ شده کاش بهم زنگ بزنی.میدونم چقددلت گرفته چقدحالت بده.کاش زنگ بزنی حرف بزنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:18 ] [ نسترن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ماکه خیلی زیادخوش امدیدبه قول یکی ازدوستان کلیک رنجه فرمودین.من که نسترنم اجیم زهراس.دوتادخمل خوب وناناز.من بوشهری زهرااصفهانی.جفتمونم متولد76ایم.قراربود وب مال جفتمون باشه ولی انگارزهرانمیخوادش واپ نمیکنه ازاین به بعدخودم اپ میکنم. امیدوارم حالاخوشتون اگه نیومدلااقل بدتون نیاد وبازم کلیک رنجه بفرمایید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 3184
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1